CONTRACOST

Plătesc cu câte-un nod în gât fiecare sărut de-al tău, la sfârșitul fiecărui așternut șifonat. 
Plătesc cu câte-un gând plin de spaimă fiecare îmbrățișare de-a ta. Gândul că iar o să-mi aluneci dintre brațe. Sau că urmează să aluneci în brațele alteia.
Plătesc cu o îndoială fiecare răspuns de-al tău la o întrebare de-a mea.
Plătesc cu câte-un dor fiecare zâmbet aruncat din tocul ușii când părăsești încăperea, lăsându-ți parfumul în urmă.
Plătesc atingerile tale cu o amăgire că ele vor fi numai ale mele într-o zi. 
Plătesc fiecare privire de-a ta jucăușă dată la apus cu absența ei în ziua ce urmează.
Plătesc cu câte-o lacrimă fiecare dimineață în care tu te trezești fără numele meu în gând. Pentru mine numele tău ține loc de <”bună” dimineața>.
Plătesc cu câte-un țipăt mut, astupat în piept de fiecare dată când îți aud un ton al vocii tale la capătul celălalt al firului. 
Plătesc cu propriile-mi minți când te zăresc pe undeva.
Plătesc cu o tresărire când vorbește cineva despre tine.
Dar m-am săturat să-mi transform sentimentele în extrase de cont. 
Dragostea nu-i negociabilă. 
Mi-am amanetat și inima. 
Mi-am ipotecat și sufletul și l-am pierdut cu tot ce era în el. 
PENTRU TINE.
Pentru că nu mi-ai arătat cum se ”trăiește clipa”, și cum să simți plăcerea așa cum ai vrut tu...fără costuri suplimentare numai din partea mea.
Pentru că nu ai vrut să ne iubim. Să te iubesc. Gratis. Iubindu-mă înapoi. 
Dar o să îmi revin. O să fac iar economii.
Și o să aștept cu nerăbdare ziua în care vei falimenta și tu. PENTRU MINE.

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

DOUĂ FAȚETE ALE BĂTRÂNEȚII

Primul meu strigăt te-a făcut fericită. Pentru restul să mă ierți mama...

13 vs. 31