P.S. TE-AM IUBIT! DAR NU M-AM PRICEPUT POATE SĂ-ȚI ARĂT ȘI CUM...


     Dragule, cred că te simți cu adevărat bărbat în momentele astea, ținând cont că tu ai pus punct, parcă ți s-a mai reîntregit ego-ul ăla fărâmat de atâtea certuri cu mine. Oricum aveam o bănuială că așa o să arate finalul, cu mine în prim plan, FEMEIA CARE NU A ȘTIUT SĂ FIE FEMEIE și nu a știut cum să se comporte într-o relație. Aruncă pe mine tot. Tot ce-i vinovat. Tot ce mă face vinovată. Lasă lumea să creadă că eu am dat de gard cu tot. Dacă asta te face să te simți mai bine și te scoate basma curată.
     Îmi asum și tot ce ai greșit tu. Poate fata! Duce fata! Tot ce vrei! Reușește fata! Tot ce vrei! Tu asta nu ai vrut să vezi în mine! Că pot! Tu asta n-ai știut să-mi zici niciodată: că pot! Pentru tine balanța a atârnat numai în partea defectelor mele. Nu știu dacă mi-ai zis vreodată de ce calități de-ale mele ești mândru. Ai știut să mă critici pentru fiecare defect în parte, încât am ajuns să cred într-adevăr că așa de praf sunt, cum mă vezi tu și că nu mă pot schimba deloc. Că sunt slabă, fără ambiție, fără voință, delăsătoare, cu minte bolnavă, bătută-n cap. Mulțumesc, că ai crezut în mine! Nimeni nu m-a făcut niciodată să mă simt mai umilită așa cum m-ai făcut tu. Preș. Îmi aduc aminte că ai spus cu gura ta că eram o șmecheră, sănătoasă la cap, capabilă, puternică atunci când am hotărât să fim un cuplu. Mă rog, toate-s roz și pufoase la început. Viața a făcut ca tu să apari în momente în care lumea mea o cam lua în jos de necazuri, poate și asta m-a demoralizat, dar nu ai știut să-ți joci rolul de bărbat, m-ai ridicat până la jumate apoi mi-ai dat drumul. Aveai impresia că dacă ești bun ești luat de prost!
     Și acum gândește-te: ce ți-am cerut eu ție vreodată să schimbi la tine? A fost vreun lucru pe care ți l-am zis că nu ești în stare să-l faci? Nu, nici nu a fost nevoie! Tu ești bărbatul perfect. Era vorba să mă accepți așa cum sunt, cu unele obiceiuri sau situații poate puțin deranjante, dar în nici un caz nu s-a pus vorba că nu aș fi putut să le schimb. De dragul tău. Dacă ai fi știut să vorbești. Dacă ai fi știut cum să iei o femeie, cum să motivezi o femeie, cum o faci să-ți mănânce din palmă ca apoi să-i mănânci și tu ei... din palmă.  După faptă și răsplată, asta înseamnă să fii bărbat cu o femeie.
     Ai încercat? Ce ai încercat? Să faci relația să meargă? Vorbe. Ai știut numai să scuipi venin, apoi mă întrebai pe mine de ce m-am făcut a dracului sau de ce am început să semăn cu trecutul tău. Încă îmi aduc aminte de toate lucrurile de care m-am îndrăgostit la tine și la fiecare ceartă le căutam. Eu chiar nu cred că m-am schimbat atât de mult, dar în privința asta mi-ai fost model.
     Te-am vrut în toate modurile posibile în viața mea, tu ai ales să fii doar chiriaș. Asta reflectă dorința ta, pentru care te băteai cu pumnii în piept că vrei să fim o familie. Când eu mi-am petrecut nopți, week-end-uri, sărbători fără tine. Aveai scuze oricum. Mă înveleam cu ele. Am vrut experiența de a te avea cu mine sub același acoperiș, mi-ai aruncat motive peste nas și m-ai lăsat atât timp singură încât singură începusem să mă simt. Singură în doi. Ciudat, acum la final mi-ai aruncat și asta că nu-ți vezi rostul în relație, că nu știu ce-i aia relație, că te-am făcut să te simți singur, că eu singură m-am obișnuit în viață, că le fac pe toate de capul meu, că nu vreau să ascult deloc de tine și că-ți bagi p***-n ea de relație.
     Banii? Pentru mine n-au nicio valoare. Ți-am spus odată mai demult că am blestemat banii pentru că mi-au luat tot ce aveam mai drag peste hotare, până și pe tine. Aș fi preferat să am mai puțini bani, dar oamenii pe care îi iubesc lângă mine, la masă cu două felii de parizer și două ouă prăjite. Facturi plătite să fi fost, că vedeam noi cum ne făceam plăcerile, dar tu erai obsedat de bani și confort și furios că niciodată nu am înțeles că ție nu îți place să supraviețuiești. De-aia sunt o fantomă de om, instabilă emoțional, pentru că în loc de oameni am avut parte de bani. Iar când nu am mai avut bani, că nu am putut să-i mai produc din motive ce nu au ținut de mine, că am ales o meserie care-mi place, dar în care trebuie să te târăști pe burtă și coate să-ți găsești locul tău, am avut parte de ajutorul tău bănesc și-ți mulțumesc. Sincer. Dar asta face bărbatul într-o relație pentru iubita lui. În schimb, scosul ochilor intrau ca bonus. Ce dracu, dacă tot eram la pământ, trebuia să mai dai și cu șutul. Ai să primești tot ce-ți datorez. Niciodată nu uit să-mi plătesc datoriile. Și la propriu și la figurat.
     Din toate punctele astea de vedere, mai gândește-te odată: tu știi ce este aia o relație? Fiecare om este o lecție. Îți mulțumesc că m-ai transformat în cea mai ambițioasă femeie de pe lumea asta. Păcat că n-ai făcut-o cât eram cu tine. Păcat de noi! Mi-am promis că am să-mi demonstrez mie, dar în special ție că nu sunt femeia aia care m-ai făcut să mă simt.  Lumea e foarte mică. Ce-ai să vezi și ce-ai să auzi de mine de acum încolo sper doar să nu te facă să-ți dai cu pumnii în cap! Nu te mai uita înapoi dacă ai plecat! Și te rog, nu repeta aceleași greșeli cu femeia care-ți va cădea în brațe mai târziu, iar pentru asta sper să fie mai bună decât mine!
     Timpul o să ne arate la amândoi cine și unde a avut dreptate și cine nu. O să ne arate cât am greșit eu și cât ai greșit tu. Timpul ne arată tot! Vindecă tot! Și va trece mult timp până vom înțelege cu adevărat punctele noastre de vedere cu care nu eram de acord nici unul nici altul. 
     Drum bun! Să ai o viață frumoasă!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

DOUĂ FAȚETE ALE BĂTRÂNEȚII

Primul meu strigăt te-a făcut fericită. Pentru restul să mă ierți mama...

13 vs. 31