CEAS

Mai ai 12 zile. 2013, arată-mi că se poate.
Vreau să-mi arăți, pentru 2014 drumurile drepte sau ce greșeli să repet.
Ce iau cu mine din ce-am trăit cu tine, sau ce te însoțește în noaptea de 31.
Care dintre oamenii pentru care am plâns să rămână și care dintre oamenii care m-au făcut să râd să plece. Sau invers? 
Să-mi arăți cum mi-ar sta mai bine. Îmbrăcată-n indiferență și zâmbete sau cu același șal de naivitate pe umeri. Roșu nu am cum să nu port. Pentru că sunt repetentă-n alegeri dar eminentă-n a iubi. Și totuși, poate îi dai un pont lui 2014 ce să iubesc de data asta. Ploaia sau soarele. Că după ploaie răsare soarele, dar când strălucește mai joacă feste să se-ascundă după nori. 
2014, împletește-mi visele și fă-le realitate, sau aruncă-le la gunoi. 
Spală-mi mințile, dar lasă-mi tu acolo ce amintiri crezi că-și onorează locul. 
Fă-mă mai curajoasă și arată-mi la ce ar trebui să sper. 
Dă-mi lucruri pentru care merită să mă consum și lucruri care să mă întregească. 
Dă-mi brațe care să mă țină, nu brațe printre care să alunec. 
Dă-mi mai multe oportunități și mai puține regrete.
Mai multe atingeri, mai multe îmbrățișări, mai multe săruturi, mai puține saluturi de plecare din ușă. 
Mai mulți oameni ce-mi deschid ușa, puțini care o închid și niciunul care să stea în prag. 
Câți prieteni adevărați atâția dușmani. Ști ce zic. 
Dă-mi să văd părțile pline ale paharelor, nu sticlele golite de una singură. 
Fericire dă-mi cu săptămâna. Nu cu ceasul. Să nu uiți de optimism. Înțelepciunea să o mai menționez? De sănătate nici nu se mai pune problema. 
Mda. Știu. Mai puține pretenții.

2014...PROMITE!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

DOUĂ FAȚETE ALE BĂTRÂNEȚII

Primul meu strigăt te-a făcut fericită. Pentru restul să mă ierți mama...

13 vs. 31